COLOR WHEEL |
colorwheel.zip | |
TIETOJA PELISTÄ - FACTS ABOUT THE GAME Ohjelmoitu - Programmed : 24.10.2015 Päivitetty - Updated : - Ohjelmoija - Programmer : Heikki Helen Ohjelmointikieli - Programming language : Visual Basic 6 Pelin tyyppi - Type of the game : Tuuripeli - Lucky game Pelin koko - Size of the game : 68 kb Pelin koko pakattuna - Size of the game in zip-file : 12,2 kb |
ENNÄTYSPISTEITÄ - SCORE RECORDS Heikki Helen : 55 (25.10.2015) |
PELIN TARKOITUS Pelissä on tarkoituksena pyöritellä ringissä kiertäviä värejä. Kun pyöriminen loppuu, voittosektorin kohdalla oleva väri määrää, paljonko pisteitä tulee. Punainen väri antaa 20 pistettä, oranssi 5 pistettä. Sininen väri vie 5 pistettä ja turkoosi 1 pisteen. Keltaisesta väristä saa 0 pistettä. Pelaaja itse valitsee hetken, jolloin pistää ringin kiertämään. Peli arpoo voimapalkkeja, jotka määräävät, että kuinka kauan rinkiä kierretään sekä hidastuksen voimaa pyörimisessä. Kun pelaaja pistää ringin pyörimään, voimapalkit ja hidastuspalkit lukkiutuvat. Näin ollen pelaaja itse säätää, että miten kauan rinki pyörii ja miten nopeasti se hidastuu. Peliaika on 2 minuuuttia. |
MEANING OF THE GAME Meaning of the game is to spin colors in the wheel. When spinning ends, color on the winning sector sets the points, what you get. Red color gives you 20 points, orange color gives 5 points. Blue color takes 5 points out of your points and turquoise color takes 1 point. Yellow color gives 0 points. Player will choose the moment, when wheel is going to spin. The game sets random count of power blocks, what sets the time of full speed rolling time and it sets random count of slowing down time blocks. When player puts the wheel spinning, power blocks and slowing down time blocks is locked to that moment. This means, that player will set himself how long wheel is going to spin and how fast it will slow down. Playing time is 2 minutes. |