HOLD IN REMEMBRANCE
           
holdinremembrance.zip
TIETOJA PELISTÄ - FACTS ABOUT THE GAME

Ohjelmoitu - Programmed : 16.12.2011
Päivitetty - Updated : -
Ohjelmoija - Programmer : Heikki Helen
Ohjelmointikieli - Programming language : Visual Basic 6
Pelin tyyppi - Type of the game : Muistipeli - Memory game
Pelin koko - Size of the game : 768 kb
Pelin koko pakattuna - Size of the game in zip-file: 46,9 kb
ENNÄTYSPISTEITÄ - SCORE RECORDS

Heikki Helen : 7,691 (22.01.2012)
PELIN TARKOITUS

Pelin tarkoituksena on muistaa ruudussa näkyvät esineet, joita
katsotaan ensin korkeintaan 30 sekuntia ja sen jälkeen on toiset
30 sekuntia aikaa valita oikein kyseiset esineet. Jäljelle jääneestä
ajasta saa lisää pisteitä tason pistemäärään. Jokaisessa kentässä
pitää saada vähintään 50% oikein esineistä. Jos tämä onnistuu, seuraa
bonuskierros. Bonuskierroksen tulos toimii tason pistemäärän
kertoimena. Mikäli bonuksen tulos on nolla, niin myös kyseisen tason
kokonaistulos on nolla. Pelissä on kaikkiaan 25 tasoa.
MEANING OF THE GAME

Meaning of the game is to remember objects in screen, which first
are seeing maximum 30 seconds. After that there is other 30 seconds
time to choose those objects right. Unused time gives extra points to
level score. In every level of the game you must get least 50% right
of those objects, if you want to get to the next level. If that happens,
you get to the bonus round. Result of the bonus round is coefficient
for your round score. If you get nothing right in the bonus round, your
level total score is also zero. There is 25 levels in the game.