RUBBERBALLHELL |
rubberballhell.zip | |
TIETOJA PELISTÄ - FACTS ABOUT THE GAME Ohjelmoitu - Programmed : 25.03.2015 Päivitetty - Updated : - Ohjelmoija - Programmer : Heikki Helen Ohjelmointikieli - Programming language : Visual Basic 6 Pelin tyyppi - Type of the game : Väistelypeli - Avoiding game Pelin koko - Size of the game : 284 kb Pelin koko pakattuna - Size of the game in zip-file : 20,1 kb |
ENNÄTYSPISTEITÄ - SCORE RECORDS Heikki Helen : 130 (25.03.2015) |
PELIN TARKOITUS Pelissä on tarkoituksena väistellä kumipalloja niin pitkään kuin mahdollista. Pelin aikana tulee joka sekunti yksi pallo lisää peliin. Lisäksi joka sekunti saa yhden pisteen lisää. Pelissä on myös punaisella laatikolla merkattu vierailualue, jossa on aina käytävä 30 sekunnin aikana. Peli loppuu, jos vierailualueella käynnin aika loppuu tai pelaaja törmää palloon. Myös Vierailualueella käynnistä saa aina 5 pistettä. |
MEANING OF THE GAME Meaning of the game is to avoid rubberballs as far as possible. During the game there comes new ball to the game every second. Also you get one point more for every second. In the game there is also visit area and you must visit there in time of 30 seconds. Game ends if your visit area time runs out or if you collide with the ball. You get 5 points every time, when you go to the visit area. |